FOLLOW HIJABUL CREWZ

Thursday, 15 August 2013

Gambar Menyayat Hati Kekejaman Serangan Regim Al Sisi Keatas Penyokong Pro-Mursi [18SG]

Mesir terus berdarah dengan serangan yang dahsyat oleh regim al Sisi. Para penyokong pro Morsi dan demonstran digempur, ditembak, dibunuh sewenang-wenangnya. Pasti akan menitis air mata jika anda lihat gambar-gambar di bawah ini. Adakah masih lagi kita tidak merasakan apa-apa di hati kita? AllahuAkbar!




















Sniper Penembak tepat sedang mensasarkan orang awam.








Sadis. Syahid. Kepala tanpa otak!













Helmet hanya tinggal helmet. Kepunyaan seorang wartawan yang ditembak headshot.












Ahad, Ahad, Ahad. Allah Yang Esa.






Otak seorang syuhada digenggam kerana telah terkeluar daripada kepala.






Bom buatan Israel digunakan? Regim Al Sisi berkomplot dengan Zionis?



Samseng-samseng upahan regim untuk mengelirukan media.
Ini juga hanya lakonan samseng upahan tamarrod.
























Ayuh, jangan lupa kirimkan doa serta qunut nazilah kepada mereka. Moga Allah kurniakan kemenangan dan pertolongan kepada umat Islam seluruh dunia. Akhir kata, hayati lagu ini sambil melihat foto-foto menyayat hati di atas.

26 comments:

  1. sniper pakai baju biasa??
    what a fake~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. What did u mean "what a fake"? In this situation of mass murdering with full support from a munafik regime, one don't need to hide or camouflage! If u don't know u better &##@ the shut up!!

      Delete
    2. dasr org UMNO munafik laknatullah...! dh ada gambo rakyat Mesir mati otak brsepai.. bole pulak "what a fake"..

      Delete
    3. Mamat ni bukan saja buta mata tapi hati dia dah lama mati.

      Delete
    4. Mesir yg bergaduh, knpa timbulkan 'UMNO'? Siapa yg munafik ni? Sepatutnya bencana ni jadi pengajaran utk umat Islam bersatu. Allah tidak jadikan sesuatu itu dgn sia-sia. Tidakkah kamu berfikir?

      Delete
    5. Astafirullahalazim..saudara x bole hentam kormo dgn mnggap org umno bgitu,brckp jgn guna nafsu marah saudara,stiap umat islam yg lhir ddunia ni ada sift ksih dan syg trhdp saudara seislam,mna2 org islm yg tgok gmbr ni msti trasa sedih trmsuklh abg najib mahupon abg anuar.kepada admin tegurlah pencomment sbgini agar tidak timbulnya fitnah anda juga ada tanggungjawab didalam setiap tulisan yg ditulis bgi pihk admin atau pembaca.kerana setiap prbuatan kita akn disoal diakhirat kelak.walahum.

      Delete
    6. Astaghfirullah. Hanya boleh menasihat & berdoa. Semoga beroleh hidayah, taufiq-Nya.

      Delete
  2. Yng bestnye salah seorang ularmak besar yng menyokong kudeta ini adalah imam besar Al-Azhar...jgn diagung-agungkan sngt lulusan Al-azhar spt din ayam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya berkecuali daripada mengutuk Sheikhul Azhar walaupun saya tidak setuju dengan pandangannya. Namun, alhamdulillah kini mengikut kepada berita terbaru beliau sudah 'lepas tangan' daripada regim zalim Al Sisi.

      Delete
    2. Kami bukan anti ulamak...
      Tapi kami anti pd ulamak yng menjual nama islam..

      Delete
    3. Ya, semua orang benci orang yg menjual nama Islam tak kira dia ulama' atau tidak.

      Delete
  3. Lailahailla Allah !!!! Allah Maha Besar..dan kami akur dan sujud dengan kekuasan dan perancanganMu Ya Illahi..tempatkanlah saudara kami yg syahid ini di syurgaMu Ya Rabbul Izzati..

    ReplyDelete
  4. Orang Malaysia, khususnya penunjuk perasaan patut bersyukur. Sejahat-jahat polis/askar Malaysia,belum lagi gila buat pembunuhan mcm ni.Bukan depa tak boleh buat.Depa ada senjata, anytime blh tembak dan lari.Jeneral blh suruh bunuh dn lepas (masuk marshal court pun apalah sgt). Tp hakikatnya pendemo kat Malaysia ni hidup lagi wlupun ada yg makan penumbuk.Tp kalau dh namanya pembangkang, sumbangan tkde bising lebih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salahkah kita menyuarakan pandangan demi kebaikan rakyat marhaen termasuk anggota polis, tentera itu sendiri. Kita hanya menegur apa yang silap, tak kena sahaja. Segala usaha yang baik, bermanfaat untuk negara tak pernah PR tolak.

      Delete
  5. Orang Malaysia, khususnya penunjuk perasaan patut bersyukur. Sejahat-jahat polis/askar Malaysia,belum lagi gila buat pembunuhan mcm ni.Bukan depa tak boleh buat.Depa ada senjata, anytime blh tembak dan lari.Jeneral blh suruh bunuh dn lepas (masuk marshal court pun apalah sgt). Tp hakikatnya pendemo kat Malaysia ni hidup lagi wlupun ada yg makan penumbuk.Tp kalau dh namanya pembangkang, sumbangan tkde bising lebih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini pandangan orang yang hatinya hitam.

      Delete
    2. Suruh bersyukur pun hati boleh jadi hitam??biar betul demo ni

      Delete
    3. Memang hati hitam sebab disarankan bersyukur walhal kerajaan yng ade ade terang-terangan bermazhab sunnah wal rasuah...

      Delete
    4. Rasuah 2 antara mereka dan Allah..yang penting bg aku adalah aku bersyukur negara kita masih aman dan aku boleh berjalan kaki untuk solat Jumaat dan pe pengajian pada waktu malam disurau tanpa ada perintah berkurung..wahai saudara jgn lah cepat menuduh org yang menyuruh kearah kebaikan hatinya Hitam..adakah anda ini Tuhan yang dapat melihat disebalik hati Manusia??

      Delete
    5. Kedua2 pihak samada puak kerajaan mahupun pembangkang perlu adil. Bijak dalam mengambil tindakan dan berfikir. Apa yang paling penting, perbanyakkan menuntut ilmu serta mencari maklumat serta isu semasa. Nilai dengan rasional.

      Soal rasuah adalah satu hal, namun soal penegakkan serta keprihatinan dalam menegakkan hukum serta sistem Islam itu pokok utama kelemahan kerajaan sekarang. Islam tak diletakkan sebagai paksi. Maka berlaku pelbagai kepincangan dalam sistem masyarakat.

      Islam itu penawar bagi semua masalah. Tapi, kita tak mahu guna? Pelik.

      Delete
  6. Harap mereka berjihad dengan senjata dan lupakan demokrasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda perlu banyak belajar Fiqh Jihad, Fiqh Awlawiyat, Fiqh Sirah. Adunkan dengan Maqasid Syar'iah serta Siasah Dunia sekarang. Tidak semudah itu saudaraku.;)

      Delete
  7. Saya mempunyai pandangan yang berbeza...

    https://salmanbrahman.blogspot.my/2013/08/al-sisi-adalah-pemimpin-yang-sah.html?m=1

    ReplyDelete
  8. Saya mempunyai pandangan yang berbeza...

    https://salmanbrahman.blogspot.my/2013/08/al-sisi-adalah-pemimpin-yang-sah.html?m=1

    ReplyDelete

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan komen di bawah. InsyaAllah, jika ada sebarang persoalan dan perbincangan yang diutarakan, saya cuba jawab. InsyaAllah. Penggunaan "Anonymous" tidak digalakkan. Terima kasih. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL POPULAR SEPANJANG ZAMAN

ARTIKEL POPULAR BULANAN

ARTIKEL POPULAR MINGGUAN