FOLLOW HIJABUL CREWZ

Monday, 17 June 2013

Gempar! Najib Umumkan Skuad Mujahidin Ke Syria

Akhirnya inilah berita yang dinanti-nantikan oleh seluruh umat Islam di Malaysia malah di seluruh dunia. Najib atas semangat cintakan Islam dan mengambil berat berkenaan isu umat di Syria telah menubuhkan skuad mujahidin yang dianggotai oleh pasukan tentera diraja Malaysia dan terbuka kepada rakyat umum.


"Andainya ini benar-benar berlaku. Alangkah hebatnya Malaysia jika tindakan ini benar-benar diambil. Tapi, setakat hari ini selagi UMNO/BN berkuasa ianya hanya tinggal mimpi. Selagi Najib menjadi Perdana Menteri ianya hanyalah fantasi."

Lihat negara-negara lain:-

1) Muktamar Ulama Se-Indonesia telah bersetuju membentuk satu pasukan 'Sejuta Sukarelawan' yang akan pergi berjihad di Syria.
2) Manakala Mesir pula tidak akan mengenakan apa-apa tindakan bagi rakyatnya yang telah pergi berjihad di Syria.
3) Seorang jutawan muda di Qatar telah bersedia untuk menjadi sponsor kepada 50 orang mujahidin dari negara tersebut untuk pergi berjihad di Syria.
4) Sementara di Algeria pula, ribuan pemuda Islam telah mendaftarkan nama mereka untuk berangkat ke Syria berjihad di sana.

Kita di Malaysia bagaimana pula? Kerajaan hanya diam membisu tatkala Turki, Mesir bergerak ke hadapan membela umat Islam?

60 comments:

  1. Tunggu dan lihat saja lahh....Lain kalilah..

    ReplyDelete
  2. kalau dia buat lagu tu (hantar askar)bererti dia istihar perang dgn syria la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju, bila kita hantar askar, maknya Malaysia isytihar perang, kemudian PBB akan kenakan sekatan, US hantar tentera ke Malaysia, Singapore halakan senjata ke Malaysia, dan macam-macam lagi, kalau ingin berjihad, pergi saja ke Syria atas kapasiti muslim, biar isteri menguruskan anak-anak. Lebih bermakna rasanya.

      Delete
    2. Perang perang jelah..skrg kita akhir zaman tentera kjta ber satu.

      Delete
    3. Indonesia antar askar relax je..bukan declare perang pun..

      Delete
  3. Mana orang Malaysia mahu berjihad,berjahat ada lah. Kita tengok sehaja lah rakyat yg mahu berjihad menentang ketidak telusan SPR daripada 28 juta rakyat Malaysia berkemungkinan 300,000 sehaja yg akan hadir berhimpun di Padang Merbok yg lain tidor dan mencerca peserta perhimpunan. Dulu rakyat tunjuk perasaan Harga minyak naik di lebih raya kensas. Hanya semut100,000 hadir yg lain pi mana. Tak hadir tak apa Tapi siap hina dan kutok peserta perhimpunan. Tapi bila petrol Harga turun dari RM2.80 sen ke RM1.80 sen Masa itu yg kutok itu pun beli petrol dgn Harga RM1.80 sen Tapi yg kena bantai dgn polis FRU peserta perhimpunan. Baru sikit jihadnya,Kalau suruh berjihad kat Syria nanti adalah pula ulamak upahan kata siapa mahu ke syria bukan jihad Tapi cari mati dan membunuh diri. Tengok shj lah dulu Ada ulamak mangkok kata siapa yg mahu berjihad di Pelastin adalah sia sia kerana menolong rakyat Pelastin adalah bukan jihad. Hangpa pikir sendiri lah tulis Panjang2 nanti hangpa kutok aku. Sekian terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang berjihad untuk mempertahankan maruah negara Islam,bukan mempertahankan parti politik.Faham kan betul2 la makna jihad.

      Delete
    2. Betul tu, sepatutnya mempertahankan maruah Islam, ini bersekongkol pula dengan kafir laknatullah untuk berdemo, atas kertas semua nak berdemo, bila part nak berdemo, melayu Islam sahaja berdemo, yang kafir laknatullah bertepuk tangan kebodohan melayu Islam mengikut telunjuk mereka.

      Delete
    3. Bodohnya pandangan jihad kau!

      Delete
  4. salam,kalau kamu nak berjihad,pegi je la..manada sape tau pun kecuali Allah..bila dah taksub sgt pakai jalan politik ciptaan manusia/kafir ni,sampaikan nak beramal pun digantungkan kat manusia,masyaAllah..kalau kita x mampu g masjid yg tiada sapa halang untuk persembahkan setiap solat fardhu mcm nabi saw dan sahabat buat untuk Allah,maknanya kita la yg teruk,apa kena mengena dgn manusia,samala juga ngan hal jihad,kalau iman/tauhid kita memang di tahap yg Allah redha,insyaAllah kalau najib,anwar,limkitsiang,muhyidin,chuasoilek x bagi pegi pun kita g gak insyaAllah,manada sapa tau kita g mana pun kecuali Allah..macam kita gila memancing la,kalau dah cinta sangat kat mancing time x boleh mancing pun kita mancing,bahkan bini kita pun x tau kita g mancing hehe.adohai kesian la kat diri kita dan sedara mara kita dgn bagitau hal yg benar iaitu ketauhidan terhadap Allah dgn contohan nabi saw,jgn ikut pandangan pentaksub politik insyaAllah..Amalan itu sandarannya hanya 1,Allah..insyaAllah.

    ReplyDelete
  5. bertuahla..dah asyik sibuk mempertahan melayu....

    ReplyDelete
  6. Apa nak bising2,PAS boleh antar UNIT AMAL beri sumbangan makanan,ubat kt sana,komen je buat pe!selama ni Unit Amal ni buat apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unit Amal lebih fokus hancurkan Islam di Malaysia dengan bergabung dengan kafir laknatullah (DAP).

      Delete
  7. Nak berjihad camno, belum apo2 dah kena tuduh al-qaeda.

    “They are being accused of being members of an armed organisation, with the intention of carrying out missions in Syria,” the source said.

    http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2012/11/1/nation/20121101065223&sec=nation

    Kuat betul nak mengipas Amerika.

    ReplyDelete
  8. Kalau nak sokong org kafir. Us. Yahudi sokong pemberontak. Kalau sokong org islam walau syiah tapi masih bertuhan allah sokong basyar

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahlul, anak anjing. mana bukti FSA dapat sokongan US Israel. Itu hanya berita dari CNN, BBC,CBS, FOX. Media Yahudi. Tengok Channel Daulah Islam Iraq dan Syam. Kesemua senjata Mujahideen adalah dirampas dari tentera Regim Assad Hinzir. Kapir dan musuh Islam. Demi Allah Siapa kata Basshar Islam, dia adalah kapir murtad. Kaji fakta dengan betul dan berlandaskan Quran & Sunnah. Alawiah, Syiah, Hizbollat, adalah Kaffir terangan....

      Delete
  9. salam semua..
    SAYA SYOR KAN KITA SAMA2 MENGKAJI SIRI SIRI CERAMAH SYEIKH IMRAN HOSEIN (BOLEH CARI KAT YOU TUBE). SITUASI UMAT ISLAM DI SYIRIA SEPERTI PERANGKAP, NATO ZIONIS MENYOKONG PEMBERONTAK MANAKALA BASYAR PULA PEMIMPIN SYIAH YANG KEJAM. X KAN DIPANGGIL JIHAD JIKA BEKERJASAMA DDENGAN PIHAK ZIONIS...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu agenda Zionis nak bagi umat Islam mati, walhal itu yang membangkitkan semangat jihad. Percaturan mereka pasti salah. Allahuakhbar.

      Delete
    2. Ini satu lagi bahlul, anak anjing. Tu lah banyak makan budu, ajinomoto, belacan..... Mana bukti FSA dapat sokongan US Israel. Itu hanya berita dari CNN, BBC,CBS, FOX. Media Yahudi. Tengok Channel Daulah Islam Iraq dan Syam. Kesemua senjata Mujahideen adalah dirampas dari tentera Regim Assad Hinzir. Kapir dan musuh Islam. Demi Allah Siapa kata Basshar Islam, dia adalah kapir murtad. Kaji fakta dengan betul dan berlandaskan Quran & Sunnah. Alawiah, Syiah, Hizbollat, adalah Kaffir terangan....

      Delete
  10. Berhati2 dengan fitnah akhir zaman..syiah dan sunni memang takan bersatu ttpi jgn biarkan situasi ini menjadi peluang kafir jahanam utk musnahkan syria dan islam sunni d sana..biarlah sya membantu anak2 yatim di malaysia ini dahulu sbelum sy pg "bjihad"..insyaAllah...

    ReplyDelete
  11. Ahhhh. Jangan membazirkan nyawa rakyat islam malaysia lah. Dalam negara sendiri pun tak berapa nak damai. Nak sibuk bantu Syria pulak. Di Syria kita tak tahu siapa yang betul siapa yang salah. Macam tu lah Malaysia, orang luar tak tahu siapa tipu siapa. Anwar tipu rakyat atau SPR yang tipu rakyat. Hanya kita rakyat saja yang tahu cerita sebenar.

    Hj Ariffin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di Syria majoriti rakyatnya terdiri dari kaum sunni manakala kaum minoriti syiah sebagai pemerintah zalim sejak Hafiz al assad memerintah dulu lagi. Dalam masa 2 tahun ini Bashar telah membunuh rakyatnya sendiri seramai lebih 90000 orang. Rakyatnya tertindas kanak2 dibunuh wanita diperkosa dihadapan ayah dan suami sendiri dan selepas diperkosa ditembak dan dilempar kejalan raya. Mereka takut2 untuk mengerjakan solat berbeza dengan kita solatlah dimana mana sekali pun tiada yang melarang. Syiah tidak menerima sahabat nabi saw iaitu Saidina
      abu Bakar, saidina Osman dan saidina Omar juga tidak mengakui Aishah RA, Mereka hanya mengakui saidina Ali, Fatimah, Hasan dan Husin. Bagi mengenang peristiwa di Karbala puak Syiah memukul tubuh mereka dan melukakan badan mereka sendiri hingga berdarah. Solat mereka diatas batu, cuba lihat cara mereka takbiratul ihram dan tahyat akhir dengan memukul2 peha mereka.

      Delete
    2. Nak tanya awak. Orang Syiah itu apa agama dia ? Orang Sunni pula apa agama dia ? Islam kah mereka atau yahudi atau nasrani ?

      Saya rasa kalau mereka agama islam, memang patut lah mereka berperang dan berbunuhan sesama sendiri. Itu kan dah jadi tradisi penganut2 islam sejak berzaman lagi.

      Rasanya bior lantak depa lah, tak ada apa untungnya kerajaan Malaysia nak hantar tentera ke sana. Kalau mati bukannya mati syahid, cuma setakat mati katak saja .. membazir nyawa saja.

      Kalau nak mati katak, kat Malaysia ni lagi mudah, merempit atas jalanraya, insyallah tak lama akan berjumpa lah dengan Malaikat Maut.

      Hj Ariffin

      Delete
    3. mangkuk ayun punya hj ariffin....

      Delete
    4. Sianye bca komen hj ariffin.. Syiah adalah musuh islam sekarang ni.. Kita sepatutnye memerangi syiah,yahudi dan nasrani..
      Pakcik ripin sila banyakkan membaca dan mengkaji..dgarlah ceramah ustaz nazmi kt youtube.

      Delete
    5. Hj Ariffin mungkin tidak mengerti apa itu Syiah dan Sunni agaknya, sila cari di you tube ye, banyak dah maklumat di situ, ilmu kan diri tu dulu sebelum memberi komen atau lebih baik berdiam daripada terpesong akidah hanya dengan perkara sekecil itu.

      Delete
    6. Dalam sejarah umat Islam berperang sesama sendiri disebabkan angkara Abdullah Bin Saba (yahudi pengasas Syiah), Umat Islam dibunuh kerana angkara Syiah, Tentera Salib menawan Palestine kerana angkara kerajaan Syiah Fatimiah di Mesir.Rakyat baghdad di bunuh Monggol kerana angkara Syiah. Rakyat tartarstan di bunuh Czar Rusia kerana angkara Syiah Safawid, Timurlane yang membunuh rakyat Islam Delhi Mughal, Baghdad, Damsyik adalah Syiah. Syiah adalah musuh Islam dulu kini dan selamanya. Demi Allah, sia-sia je pergi Haji tapi masih lagi hisap rokok, tak berjemaah dan tak baca quran. Bukan dapat haji Mabrur tapi haji Marlboro...

      Delete
    7. Banyak mengucap dan banyak istighfar Hj Ariffin..Janganlah kerana kebodohan,kesombongan dan kecetekan ilmu agama menjerumus kita dalam keadaan kafir laknatullah..

      Delete
    8. Banyak mengucap dan banyak istighfar Hj Ariffin..Janganlah kerana kebodohan,kesombongan dan kecetekan ilmu agama menjerumus kita dalam keadaan kafir laknatullah..

      Delete
  12. LANJUTKAN MASA OPERASI TPT2 MAKSIAT ----adnan mansor ulama umno tersohor. aku akn kerat kedua2 kaki aku kalau umgok hantar mujahidin ke syiria

    ReplyDelete
  13. lemahnya akal hj arippin ni...x tahu kehala..iman mesti sgt2 lemah atau langsung x dak iman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia kan haji, sepatutnya dia lebih arif, betul x haji ariffin? Bykkan belajar daripada mendengar ceramah golongan syiah ye haji Ariffin..

      Delete
  14. Bagi musuh2 islam (zionis america+israel ) tiada beza pun antara sunni dan syiah..kedua2nya adlh musuh yg akan mereka hapuskan satu persatu..tetapi taktik dan perancangan mereka disyria mmg cukup halus dan licik..jika di libya dn iraq dahulu mereka perlu turun berperang sendiri uth jatuhkan saddam n gaddafi..tapi disyria cukup hanya dgn membekalkn senjata kpda puak penentang dan askar2 upahan dr luar...maka berbunuhan lah mereka sesama sendiri...mudahnya kerja zionis..paling menakut dan menyedihkan apabila tokoh2 islam sndiri terkeliru dan turut sama terjatuh dalam perangkap sunni-syiah yg dipasang ini...ini kerana sumber maklumat mngenai kejadian disyria telah dikawal,dimanipulate dn diolah utk memaksa seluruh masyarakat dunia berfikir dan beremosi seperti mana yg pihak zionis ini mahukan......mngenai arab spring..situasi disyria sama dengan libya n iraq dahulu..ttapi cukup berbeza dgn mesir,yaman dan tunisia...sila kaji dan selidiki perbezaannya....

    ReplyDelete
  15. Pembetulan..perang iraq tiada kaitan dgn arab spring..:-)

    ReplyDelete
  16. woiiii ipin, hg beli hj hg dkt mana?pasar borong ka dkt eBay?sombong riak sgt...puiiii...
    soalan kubur hg xlepaih kot...org mcmni sbnrnya bacul, penakut...bangsat punya hj arifin...

    yg lain toksah dok memandai nak jadi pakar perang,pakar agama la, pakar sosiologi...cehhhh benda yg dlm negara pun hampa tak lepaih lagi...

    ReplyDelete
  17. Kesiannya anon 08:51 . . . .

    ReplyDelete
  18. Anon 851. Ni Pak Aji Pin ni. Sian gua tengok lu. Lu maki, lu sumpah gua .. fuhhhh marah betul lu. Yang kata gua mangkok hayun pun ada. Gua bukan mangkuk bro tapi gua besin hayun.

    Salah kah jika gua tanya itu Syiah apa agama dan itu sunni apa agama ? Lu orang tau, gua mesti islam punya orang, gua punya tuhan Allah juga, gua punya nabi nama Muhamad ibnu Abdullah. Tapi gua sampai sekarang cari tak jumpa apa agama itu Syiah Sunni, dan siapa mereka punya tuhan, lagi siapa mereka punya nabi.

    Pada gua, itu Syiah Sunni, dua2 pun sangat bodoh, serupa kaldai. Gua betul2 tabik spring sama orang Yahudi Nasrani, mereka sangat pandai, pandai cucuk Syiah Sunni supaya lawan sama sendiri sampai dua2 pun jadi mayat horrr.

    Siapa lebih pandai ... Syiah Sunni kah ???? ATAU Yahudi Nasrani ????

    ReplyDelete
    Replies
    1. pak pin bodo...mu duk manow...kecek supo mitok nyepak mu ni...mu islam mari manow mu nh...mu nh kapir ko..ph mu wak lolok letok nmo pok pin...ko mu ayoh pin..mu nh kalu bui napa sedak nh...napok benok pah atah belake...

      Delete
  19. Nak tahu Sunni dan Syiah agama apa? Sunni adalah agama seaqidah dgn kita yg berpegang pd Ahli Sunnah Waal Jamaah iaitu org yg berpegang pd Al-Quran dan Hadis. Manakala Syiah, agama diorg adalah taksub pd imam2 mereka, Sayidina Ali, Hassan dan Hussein dan menganggap mereka para imam2nya dan Sayidina Ali adalah maksum atau tuhan. Nak tahu info selanjutnya, meh klik kat [Sunni] dan [Syiah]. Kalau tak percaya lagi, korang cari jer kat google.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh + bebal....patutlah islam mudah diperkotak katik kan....sebab ramai yg bahlul...xda langsung kebijaksanaan dalam diri....kenapa PAS boleh berpakat dengan DAP yg slama ini berseteru utk lawan BN...??nampak x...?disitulah strategi yg bijak...ttapi knapa bila melihat isu disyria ni dah jadi bodoh blk...???...bangangg.....!! gua emosi sebab kebodohan melampau korg semua..tq...

      Delete
  20. Korang boleh juga tengok kat link ini: http://nukeufo89.blogspot.com/2013/06/pesanan-dua-ustaz-ini-lebih-arif-dan.html

    Untuk dapatkan pencerahan...

    ReplyDelete
  21. Dengkilah tu, squad PAS bila? atau belum pernah terlintas difikiran?

    ReplyDelete
  22. salam,selamat berpuasa semua..
    anda2 perasan x org2 politik (politik ciptaan manusia/kafir) cuti berpolitik(membongkar kecurangan parti lawan masing2)masa bulan ramadhan,perasan kan?kita biasa dgr ni bukan..- "untuk menghormati bulan ramadhan" ..jadi bila bulan puasa suasana politik agak tenang kan?..agak rilex je tul x..lepas ramadhan sambung balik kan?hehe
    nabi saw dulu ada berperang dalam bulan ramadhan kan?yg terbunuh terbunuh,yg cedera cedera,yg hilang suami hilang suami,yg hilang bapa hilang bapa..bertumpah darah di bulan ramadhan..adakah nabi saw yg mulia x menghormati ramadhan?
    kesimpulannya,jika perkara itu ialah memang soheh perkara agama ianya bukanlah satu kejanggalan untuk diteruskan dalam bulan ramadhan..bahkan baguslah diteruskan,buat perkara mulia didalam bulan mulia,kenapa x boleh teruskan pulak,tol x?
    perkara2 yg salah la yg kita kene berenti sebab hormat ramadhan..contohnya kurangkan keluar dating tengok wayang di bulan ramadhan,kurangkan merempit di bulan ramadhan,kurangkan bergossip di bulan ramadhan..dan sbgnya..
    jadi amat malang lah kepada sesiapa yg bertungkus lumus dalam hal yg bukan agama tapi menyangkanya sebagai agama..walahualam.
    selamat menyambut ramadhan al mubarak.

    ReplyDelete
  23. Kenapa lah campur adukkan Pas dalam hal nie .. BN tuu ?? Dalam BN lagi banyak laa parti komponen bukan Islam .. Jangan nak campur adukkan hal politik dengan masalah yg berlaku sekarang nie .. Banyak2 kan lah beristighfar sahabat2 .. Renungkan apa yg berlaku .. Ade orang Syria sendiri berkata kepada umum yg mereka hidup bukan untuk membunuh tetapi untuk dibunuh kerana mereka tahu mereka menegakkan agama Islam yg suci ini .. Dan mereka tahu , jikalau mereka mempertahankan Islam , InsyaAllah mati syahid mereka semua .. Sehinggakan orang perempuan dan kanak-kanak pon mahu ikut berperang .. Kita di Malaysia nie ?? Nak menegakkan Hukum Islam berani ?? Berani ke ?? Baru kena gertak pasal hukum Ratu Cantik bangkit pasal sukan Komenwel tahun lepas , dah nak dibingkan balek isu pengharamannya .. Ya Allah .. Kita nie umat Islam , jangan permainkan Hukum Islam .. Jikalau satu hari nanti Allah murka , tak mustahil kita pula akan ditimpa bala bencana .. Bukan yg berdosa je terima bencana , semua manusia akan terima tempiasnya .. Bersama-sama lah kita menegakkan Islam yg sebetulnya dan sepenuhnya .. Yang baik datangnya pada ilmu Allah , yg buruk datang daripada ana yg lemah dan hina ini .. Salam

    ReplyDelete
  24. Ape la yang bodoh sangat korang ni, nak bertengkar sebab parti. Sudah2lah, bersatulah wahai islam semalaysia. Saudara kita di syria tengah sakit berperang untuk islam, yang korang boleh bergaduh pasal parti. Nak cakap lembu nanti marah, masing2 ada otak & akal fikir la. Ada cara untuk kita pergi ke sana tanpa babitkan nama Malaysia. Setakat nak sembang kosong dalam ni baik xpayah la, kat malaysia ni pun berlambak pertubuhan2 islam. Mana pergi? Setakat nak tunjuk gangster dalam malaysia ni untuk apa? Kalau betul2 jihad, pergi sana berperang tunjukkan yang masing2 ada handal. Lagi 1 macam mana proses nak ke syria?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila contact dgn beliau di facebook pun tak apa. Beliau sekarang antara mujahidin Malaysia yang senior dalam dunia jihad antarabangsa. Sekarang pun, telah berada di sana.

      https://www.facebook.com/mohdlotfi.ariffin - Ustaz Mohd Lotfi Ariffin

      Delete
  25. ko tak tahu ke najib ni freemason, kalau langgar law dia kena bunuh.

    ReplyDelete
  26. Maaf.. saya terpaksa berterus terang dalam hal ni... tapi
    walaupun kita tak sependapat... saya hormati
    pendapat awak... dan awak adalah antara blogger terbaik yg pernah saya jumpa

    Here is my blog: Affiliate Malaysia

    ReplyDelete
  27. Ya Allah kau hncrknlh krjaan basyarr dan skutunya iran,hezbollat,rusia..dan kau hncrknlh yahudi israel dan sktunya us..kau slmtknlh saudra kami d syria,palestin dan mesir..kau bntlah pejuang2 kami dlm mngkkn agmamu..Allahhuakbarr

    ReplyDelete
  28. Pi jelah nk jihad secara perang. Xda sapa nk paksa pon. Dulu ada jer askar mlayu gi Bosnia.

    ReplyDelete
  29. Klau kamu anda keliru,bergurulah...kalau kamu tak tahu belajarlah..dalam hadis Sahih Bukhari, "Sesungguhnya di antara tanda-tanda kiamat adalah diangkatnya ilmu dan merebaknya kebodohan".

    ReplyDelete
  30. Ada apa2 info Kalau nk pergi sendiri? Bagaimana caranya? Sedih kerajaan tak ada inisiatif begini.

    ReplyDelete
  31. Ada apa2 info Kalau nk pergi sendiri? Bagaimana caranya? Sedih kerajaan tak ada inisiatif begini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila contact dgn beliau di facebook pun tak apa. Beliau sekarang antara mujahidin Malaysia yang senior dalam dunia jihad antarabangsa. Sekarang pun, telah berada di sana.

      https://www.facebook.com/mohdlotfi.ariffin - Ustaz Mohd Lotfi Ariffin

      Delete
    2. assalamualaikum hijabul crewz..ada tak contact lain..fb ustaz dh tutup..in sha allah ustaz syahid..kalau ada contact lain boleh bagi tak..

      Delete
  32. kejap ...aku nk tanya mcm mana nk g kat gaza? tolong bgtau...

    ReplyDelete
  33. lani kita dok zaman dajjal..maksiat,kezaliman,kekufuran tak boleh dah dihalang..apa cara sekalipun kecuali dengan menaikkan balik sistem khilafah..sistem khilafah tak kan tertegak dgn politik melainkan hanya dgn pengorbanan darah,jihad yg sebenar..jadi kalo nak jihad lawan maksiat maka kena angkat senjata,nak jihad hapuskan rasuah kena angkat senjata..kalo setakat lawan biasa2 tak akan terhapus semua tu..semua akan terhapus dgn tegaknya khilafah ..musuh kita yang pertama..syiah..yang kedua amerika dan sekutunya tak kira negara apa sekalipun termasuk malaysia,yang terakhir israel dan yahudi..yang sekarang dah ada di bumi syam..di palestin ka syria ka iraq ka lubnan ka..teruskan perjuangan.. kita akan berkumpul di turki nanti bersama khalifah akhir zaman..dan yang masih di tanah air..pikirkan lah cara untuk melawan pemimpin kita yang zalim dgn ayat2 ALLAH tu..jangan takot terus kibarkan panji rasul..kena tangkap pon x pa ALLAH akan datangkan pertolongan..sahabat2 di tanah air..pikirkan lah anak cucu kita yang akan hidup dalam kemaksiatan dan kezaliman jikalau kita masih berdiam diri hari ini..

    ReplyDelete

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan komen di bawah. InsyaAllah, jika ada sebarang persoalan dan perbincangan yang diutarakan, saya cuba jawab. InsyaAllah. Penggunaan "Anonymous" tidak digalakkan. Terima kasih. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL POPULAR SEPANJANG ZAMAN

ARTIKEL POPULAR BULANAN

ARTIKEL POPULAR MINGGUAN