FOLLOW HIJABUL CREWZ

Sunday, 9 June 2013

[GEMPAR] Gambar Imam Mahdi Sudah Muncul di Iran?


Imam Mahdi Syiah = Dajjal ???

Iris - published by the Iranian news agency "Knight" image a few days ago and she awaited Mahdi, accompanied by the commander of the Revolutionary Guards, where the image received widespread on the Internet and sharp criticism from the other.


The Iranian agency confirmed the emergence of the Mahdi them, said Dr. Ali al-Rubaie, the world expert in the Bahraini "mentalities": "Fars news agency published an initial images of the Mahdi which Iran has announced his appearance and promised to broadcast his voice and high-tech image."

He said they "awaited acknowledge that مهديهم, will not be a Muslim but will be on the Jewish religion and the law and the law of the Jews will judge the world according to their stories."

As commented Ammar Mahdi, a political activist that Iran occur slur to events Lebleba in the region, and said it lies no truth to its existence at all.

He was Minister of Communications and Information Technology of Iran that it will broadcast the voice and image of the "Mahdi" using the Internet, which raised a lot of eyebrows and surprising.

Said Major General Mohammad Hassan Nami: "Today, with the development of technology that excels on optical fiber, can be used layers of the atmosphere for the transfer of audio and visual information, and we will send voice and image of our master Imam Mahdi to the world through these new classes."

The remarks sparked a sensation in Iran, because it is beyond the scope of the familiar to the scope of hypocrisy and the usual Altakrev.

#Maaf, berita dalam bahasa inggeris. :D

25 comments:

  1. ada plak imam mahdi nak popular sampaikan dikuasai oleh menteri. kes tipu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. INGAT KA SPR SAJA PANDAI MENIPU.

      Delete
    2. Syiah penipu umat Islam. SPR penipu rakyat Malaysia.

      Delete
  2. Imam mahdi kt iran dah cam apentah...
    boley wat display plak tuh...
    boddo.

    ReplyDelete
  3. Macam mana la orang islam nak maju dan menguasai dunia. Tak habis2 dengan cerita karut marut. Ada ka tidak Imam Mahadi, betul ka tidak Imam Mahadi, tak ada untungnya kita nak ambil kisah. Lain lah kalau datang Imam Mahadi dia bawa bersamanya kemakmuran dan kemewahan. Tapi orang islam duk macam tu juga, duk perang sama sendiri, duk kena tekan dengan orang kafir tak habis2. Dulu masa aku kecil memang aku percaya satu nanti Imam Mahadi akan turun nak selamatkan kita semua. Tapi bila aku dah berada pada usia emas nih, aku kata itu semua temberang saja, imiginasi kosong yang dicipta oleh seseorang dengan niat supaya orang islam sentiasa menunggu dan mengharap kepada sesuatu yang belum pasti dapat membantu mereka.

    Ceritanya samalah dengan para ulamak Pas menaruh harapan kepada DAP untuk membantu memenangkan Pas pada PRU13 baru2 ini. Mungkin kepada Pas dan para pemimpinnya DAP itu adalah Al-Mahadi yang dijanjikan untuk membantu tentera islam. Memang Al-Mahadi (DAP) ada memberikan bantuan kepada Tentera Islam (Pas) dalam Peperangan PRU13 melawan musuh bersama Pas dan DAP iaitu Umno, tapi memang sah dan nyata yang menang adalah Al-Mahadi (DAP) dan bukannya Tentera Islam (Pas). Adakah Nik Aziz dan Hadi Awang berani menafikan kemenangan Al-Mahadi yang saya sebut disini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depa tak pernah kata pun DAP tu tentera al-Mahadi...

      Hang saja nak buat fitnah noo?

      Delete
    2. Hang mengaji tak cukup tinggi kut sebab tu hang tak berapa nak faham bahasa berkias. Orang macam hangpa lah yang selalu mudah dijadikan baruah oleh cina DAP.

      Hj Ariffin

      Delete
    3. Barua cina MCA/Gerakan tak apa plak ye pak haji ngoknget

      Delete
    4. Mca Mic pun tak mau dah dgn umno...umno kencin depa..hahaha

      Delete
    5. Anonymous10 June 2013 16:47
      Rajin2 la gi kuliah subuh atau maghrib kat masjid.. Nampak sangat tuan kurang ilmu... Kail pjg sejengkal jgn diduga lautan dalam

      Delete
  4. Boleh bagi link sumber berita?

    ReplyDelete
  5. haji Arifin....ko yg baruahkan org tu tak sedar ke ko yg yg sedang jadi barua pada bodoh pemimpin ko tu!
    bodoh punya haji arifin baruah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. akal ko xde ke?org kt ats tu crite psal imam mahdi.ko bleh bkak psal politik..ingt la akhirt skit..dunie akhir zman ni..sabda nbi sndri yg bgtau imam mahdi akn slamatkn umat islam akhir zman ni..jgan ltak akl kt bntut la

      Delete
  6. Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    Khilafah Islam Akhir Zaman

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami

    Menjadi Tentara Islam dan Mari Berjihad dalam Khilafah Islam
    demi Tegaknya Kedaulatan Dinul Islam.

    Tinggalkan Semua Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam
    dan Kini Saatnya Meledakkan Api Jihad Akhir Zaman Mari Perangi Para Mulkan Jabriyan

    Kunjungi Undangan kami
    Kehadiran Anda kami tunggu di
    di http://khilafahislam.de.pl

    ReplyDelete
  7. yg komen ni sume kanina bo.. jibai kimakdie bodo =D

    -dajjal ensem-

    ReplyDelete
  8. Dah nama persatuan itu...memang tak betul.angkat bendera sana sini.kalo betul ubah lah undang-undang malaysia nie.buat sakit tekak dan masa je usung bende

    ReplyDelete
  9. Cakap lebih...semuanya penipu.di penipu besar..je.

    ReplyDelete
  10. islam sudah pecah.tanda ahkir zaman.dan yahudi menguasai dunia membunuhi orang orang islam terang terangan....kiamat akan bermula dengan hilang nya ahli hadis dan sunah....sesama muslim jaman sekarang mementing kan diri sendiri........tak lama pasti islam musnah.....itukah ahkir umat islam dan kiamat akan menjelang.ya allah ....lindungi umat mu dari bahaya zionis setan barat.....

    ReplyDelete
  11. dalam hadis Sahih Bukhari, "Sesungguhnya di antara tanda-tanda kiamat adalah diangkatnya ilmu dan merebaknya kebodohan".

    ReplyDelete
  12. igat dajjal keluar di iran...dengan 70k pengikut setia.. display dh kuar..pertengahan tahun nie belaku lah perperangan di syria..titik akhir manusia porak peranda..yg tadi hebat sgt cite politik..standbye je lah

    ReplyDelete
  13. igat dajjal keluar di iran...dengan 70k pengikut setia.. display dh kuar..pertengahan tahun nie belaku lah perperangan di syria..titik akhir manusia porak peranda..yg tadi hebat sgt cite politik..standbye je lah

    ReplyDelete
  14. igat dajjal keluar di iran...dengan 70k pengikut setia.. display dh kuar..pertengahan tahun nie belaku lah perperangan di syria..titik akhir manusia porak peranda..yg tadi hebat sgt cite politik..standbye je lah

    ReplyDelete

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan komen di bawah. InsyaAllah, jika ada sebarang persoalan dan perbincangan yang diutarakan, saya cuba jawab. InsyaAllah. Penggunaan "Anonymous" tidak digalakkan. Terima kasih. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL POPULAR SEPANJANG ZAMAN

ARTIKEL POPULAR BULANAN

ARTIKEL POPULAR MINGGUAN

Widget