FOLLOW HIJABUL CREWZ

Monday, 22 April 2013

Wallpaper Gambar Grafik Terbaik Pakatan Rakyat Dalam PRU 13

Di sini saya sertakan poster grafik terbaik ciptaan "Pejuang-pejuang Rakyat" dari seluruh negara. Kredit kepada semua designer2 terbabit. ^^


































































Jika anda mempunyai poster grafik terbaru, hanya letakkan link di ruangan komen di bawah atau emel ke [farto.east@gmail.com]. Saya akan update post ini dari semasa ke semasa jika ada poster grafik terbaru. Ini Kali Lah! ^^

Follow my Twitter : HiJaBuL Cr3wZ

65 comments:

  1. Semuanya CANTIK! ada inti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayang sekali tak dapat tgk anwar jadi superman..kalu dia nak spender boleh pinjam topa Ali punya yang putih n pakai kat luar..pasti gay2 kt malaysia tergoda..

      Delete
    2. Dosa sendiri solat pon x terlepas lg,ko nk tambah dosa menfitnah org plak..bnyk3 kn istigfar la kwn..video ke,gmbar ke,suma boleh dimanupulasi kan.laen la ko ada bukti sahih kt mahkamah n saksi ke,xpon ko g tangkap pompuan dalam gambar tu,soal siasat btiol2,tulus,baru la hukum bersalah ke x..jgn ckp ikot sedap mulot.mulot tu xkn bela ko depan tuhan nnt kat akhirat klo nk menfitnah jer keje...

      Delete
    3. Fitnah dan porno tak dapat dipisahkan dari UMNO! #Fakta

      Delete
    4. add saya di FB, Perak_rahman91@yahoo.com
      kamu guna software apa yer?

      Delete
  2. Bab 'GREEN LANTERN' tuh..aku punyelah tak tahan..
    Dulu pi dikutuk tahap gaban dgn segala ludah dan kahak..
    Laa nih beriye-iye nak dijilatnyer balik segala lendir tuh..
    Aper citer nih???...

    Dulu...''PUTERAJAYA itu satu pembaziran wang rakyat!!!''
    Sekarang...''kita akan tawan PUTERAJAYA!!!''

    Pening..mantol2..kepala buyut ko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat menjilat kembali segala LUDAH,KAHAK,LENDIR lu sendiri!!!

      Delete
    2. Kami bukan nak tawan BANGUNAN Putrajaya, Kami nak tawan PARLIMEN Putrajaya la bingai! Nak menjatuhkan ketidakadilan yang berlaku kepada majoriti rakyat dan penjawat kerajaan di sana yang sudah sekian lama hidup dalam kesempitan dan ugutan UMNO/BN.

      #Ada otak, tak mahu pikir maa.

      Delete
    3. Releek la beb..baru cucuk sikit dah mantol-mantol!!!
      Sebab gune OTAK lah aku berbunyik nih...
      Aku bunyik PUTERAJAYA jer..jadik ,apahal laa kau melatah nih???

      DAP is more islamik n transparently then UMNO...haaaark puih!!!

      Delete
    4. bia la nk mantul ke ape.lu mantul gebang mcm kepala bapak lu kna sepak plak pehal?gua ahli UMNO.tp gua malu ada budak mcm lu sembang kencang nk serang2 idea pihak lawan dengn kepala bangang lu.kita lawan guna otak,bkn guna lutot cam lu

      Delete
    5. Kan dah kena sedaih, dari rakan sendiri pulak. Haha. :D

      Delete
  3. bermakna dan sunggh kreatif =D
    Apa yang pembangkang buat kebanyakannya kreatif...hehe
    TERBAIK!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembangkang buat inovasi dan pencetus karya kreatif. UMNO/BN penciplak!

      Delete

  4. PR berjaya menawan PUTERAJAYA!!!!
    Anwar jadik PM!!!
    Horeyy!!!!
    Hidup LGBT!!!!!!
    Hidup Pluralism!!!!!!

    =MELAYU DAN ISLAM HABISLAH!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu tuhan ka? Skrg ni betul ka ISLAM dan melayu di tempat sepatutnya? Rasanya org melayu yg paling rosak akhlaknya dan Islam semakin tenat

      Delete
    2. cukup la 50 tahun, kat bandar2 BN ada pusat rujukan Islam, ada Bn martabatkan Hafiz & hafizoh, silap2 mati pun kene import orang pondok. Nk tgu mati dlu baru nk ke pondok

      Delete
    3. 2 anon 22 April 2013 21:40...

      cntohnya emak lu..adik perempuan lu..
      bini lu...ehh..ada betol kaa apa gua cakap?

      n 2 anon 23 April 2013 09:20

      gua masey tak dpt lupa..apa yg tuan guru kata dulu...
      ..muhammad sebelum dilantik menjadi nabi..cuma mamat kampong biasa-biasa aje...
      ..kitab al-quran dari mula al-fatihah sampailah ke an-nas semuanya POLITIK!
      ..tokong nak wat patung buddha paling besar,kita sokong sepenuhnya..tapi sekolah pondok batuen kerajae bee ea,kita SITA..kerane ahli bee ea buke oghe isele.
      ..oghe nok pi piket,berdemmo,tunjuk perasaee beresehh 1..2..3.. kite akee sukung penuh.
      ..allah duduk lendik atah arasy mace ambo dudduk nih..

      Gua punye bunyik...Peergh!!! islamik sungguh oghe PAS....


      Delete
    4. Banyak sangat tengok TV3 Suku & baca Utusan, Berita Harian la ni. Kesian. Huhu.

      Delete
    5. Tak ah..
      gua jumpa dlm HARAKAH...
      solat org UMENO tak soh..sebab UMENO tak isele...oghe UMENO kapiaq belake...

      *kwangkwangkwang....

      Delete
    6. Anon @ 20.39...
      Yang sah mampuih mulayu umngok dan melayu macam specis hang.

      Delete
    7. macai bahlol mane terlepas dari pelukan big mama ni?hehehe..shuh..shuh..g men jejauh..ahahaha

      Delete
    8. Rabun mata kot macai2 umno ni. Tu la tulisan jawi pun dihapuskan, sekarang tulisan rumi pon tak reti baca. Itu Utusan la! Haha.

      Delete
    9. nak tanya kamu guna software apa yer?

      Delete
  5. PPpperrghhh...Terbaik..Mantap..Canggih..Menarik Dan Cantik.
    Kan dah cakap dan nyata..Penyokong Pakatan Rakyat memang kreatif, bijak,
    berbakat dan cerdik...pasal setiap hasilan kerja ada makna tersendiri.
    Pemimpin dan Penyokong PR memang bijakkkk..
    Berbanding Puak Biru..yang haru biru tak keruan dengan hasil fitnah, dan segala keburukan yang memang cemerlang dilakukan mereka.
    Pasal..tu je la tahap mereka..nak meneruskan kesinambungan hidup di habitat hanyir berlendir dan kotor ..yang sememanganya sesuai untuk mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kemah Keming komen anda! 5 bintang saya bagi. 100% tepat. ^^

      Delete
  6. memang terbaik...aku respect habis kat pereka grafik PR..mmg pr terdiri dr org2 yg cerdik pandai...syabas 4 u all....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakatan Rakyat memang ramai cerdik pandai sebab Barisan Nasional ramai otak lembu, otak rasuah, otak perempuan, dan banyak lagi otak-otak yang sewaktu dengannya. Haha. :D

      Delete
  7. tambahan.. http://i1307.photobucket.com/albums/s600/map2pru/wallpaper_zps992cfba2.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik. Saya dah update dengan gambar saudara. ^^

      Delete
  8. BARANG TERBAIK UNTUK MASA TERBAIK MENAWAN PUTRAJAYA KITA TUTUP TERUS MULUT KUMPULAN BANGANG DULU KINI SELAMANYA

    ReplyDelete
  9. Dulu TGNA ada kata...
    Haiwan 'tupai'..adalah halal bagi kita org islam untuk memakannya.
    Bila PR menang esok insylh,kwn cadangkan supaya kerajaan PR melaksanakan 'contract farming system' untuk ternakan TUPAI secara besar-besaran.
    Tiada penyakit dan risiko,pasaran dunia bagi daging halal segar pun sangat menggalakkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah apa2. Woi, kalau setakat nak kata TG Nik Abdul Aziz tak betul sebab Fatwa Tupai. Balik la kau!

      Benda khilaf macam ni pun nak diperbesarkan. Itulah TG Hj Abdullah Saamah pun satu, benda kecil macam ini beliau perbesarkan sedangkan kezaliman dan kemaksiatan yang nyata lebih besar tidak pula ditegurnya.

      Imam Syafie & Imam Nawawi sendiri pun kata tupai boleh dimakan. Apa kes brader? Nak lawan?

      Delete
    2. Errr...ko dah tanya blum kat Imam Syafie & Imam Nawawi..
      Tang BUDU n BELACAN tuh..apa dia org kata..
      Boley makan ker???

      *'squirrel eater' rupenye ko nih..patut laa PERANGAI pon mcm tupai!!!
      wakaka...

      Delete
    3. macai bahalol detected..hahaha..lu nk kaco daun,tp hujah cam budak kecik.tata la brader.g pelok big mama lu jer..haaha

      Delete
    4. Ish3, kan saya kata bangang, kata kat saya ni cakap celupar pulak. Dah orang dah kata, jumhur ulama' mengatakan hukum makan tupai, HARUS.

      Tapi, memang ada juga sebahagian ulama' muktabar juga mengatakan hukum memakan tupai itu HARAM. So? Apa masalahnya?

      Kau nak makan, makanlah tapi kena pegang pendapat yang kata boleh makan. Kalau kau pegang pendapat yang kata tak boleh makan, BERDOSA la kau makan.

      Maksiat tidak menegakkan hukum Allah & menghina hukum Allah tak haram pulak ya? Hurm...

      #Pergi mengaji dulu!!!

      Delete
  10. Rupanya Hadi Tidak Cerdik!
    Dahlah tak cerdik, makan kawan pula
    Kalau pun nak tutup sifat tamak dan kesilapan yang tidak sepatutnya berlaku
    Carilah alasan dengan tidak mengaibkan kawan dan sekutu
    Macam ni kah orang berkawan?
    Ajaran Islamkah ini?
    Itulah sifat orang di sana
    Aku dah kata, aku lama kat Kuala Terengganu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bertegas dengan perkara yang HAQ walaupun dengan rakan sendiri, itulah ULAMA'. ^^

      Delete
  11. Tengok! Akibat Kebodohan, Apa Dah Jadi?
    Tadi aku reserve lagi perkataan itu
    Tapi nampaknya tak ada apa-apa repond dari tuan empunya diri
    Sama ada minta maaf atau tarik balik kenyataan itu
    Jadi aku lepaskan jerlah....

    Patutkah statements itu dihamburkan kepada umum di saat ini?
    Bukankah menghina dan menyinggung perasaan kawan dan sekutu namanya?
    Kalau dah tahu dan tak mahu berkawan dengan kumpulan sosialis kenapa terima mereka dan bentuk PR?

    Bukankah ini sudah memberikan peluru kepada lawan?
    Patutlah Terengganu walau terkumpul segala jenis pemimpin dan diwar-warkan PAS kuat tetapi apa hasilnya?

    Tak tahulah apa niat dia sebenarnya menghamburkan tuduhan begitu
    Kalau dah rasa 'kuat sangat' keluar saja dari PR dan kalau tak 'malu' gandingkan diri dengan UMNO saja!

    Tak tahulah apa nak jadi dengan pemimpin-pemimpin tua/lama PAS nih?
    TGNA pun suarakan pula konsep 'Negara Islam'
    Tak bolehkah reserve dulu perkara-perkara sensitif begitu?

    Kita tahu dan kita faham itu adalah asas perjuangan PAS dan perlu diimplimentasikan kita sokong dan kita sanjung tetapi di waktu dan saat ini bukan masanya yang sesuai untuk diketengahkan

    Lagi pun DAP dah bersetuju dengan dasar Negara Berkebajikan sebagaimana yang digagaskan PAS

    Rasanya setakat itu dulu sudah memadai dan boleh dibincangkan kemudian bila matlamat bersama menumbangkan kerajaan BN tercapai

    Satu lagi bukankah PR ada Majlis Presiden?
    Gunakanlah platform itu untuk selesaikan perkara-perkara yang kusut atau yang samar

    Aku bukannya nak memandai-mandai tetapi sebagai penyokong aku suarakan apa yang aku rasa patut

    Aku pun tak tuding pada sesiapa,tapai kalau dan termakan cabai tu
    takkanlah pula terasa manis dan lemak pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntah pape ntah hehe..bukankah kita berkuasa atas diri kita?langkah pertama nanti azan bunyi sorong badan kita g masjid.kalau tak larat maknanya ada yg lebih berkuasa atas kuasa,tukar yakin kita tu dulu..mana yg baik dari admin kita ambil,niat dia bukan Tak baik pun mesti ada yg berguna juga..robinhood pun berniat baik juga.kita boleh belajar cara asah panah tapi jgn belajar merompak.pas pun niat baik juga kita boleh belajar cara marah2 dan garang2 dia 2,tapi kita mulakan dgn diri sendiri dan keluarga sendiri,kita ambik maki hamun dia 2 tapi kita maki hamun diri sendiri,umno pun baik juga kita boleh belajar camne nak pasang bendera,kita aply untuk pasang langsir umah kita..

      Delete
    2. PAS dipandu oleh Majlis Syura bukan Majlis Presiden. Harap faham.

      Tahu kes pertindihan sebelum penamaan calon isu Parlimen Kangar antara calon PAS & PKR? PAS mencalonkan Hj Bharuddin, PKR ingin mencalonkan Dr Juanda Jaya. PAS bertegas mempertahankan kerusi ini walaupun berlaku sedikit bantahan daripada PKR Perlis.

      Akhirnya, PAS yang dapat. Selang seminggu muncul berita Dr Juanda jaya sememangnya penyokong serta pengundi tegar BN sejak turun temurun. Cuba bayangkan jika PAS tidak bertegas sebelum ini, apa yang akan jadi kepada kerusi itu jika PR yang menang? Satu malapetaka!

      PAS bertegas dalam mempertahankan beberapa kerusi kerana sayangkan keutuhan Pakatan Rakyat bukan kerana tamakkan kuasa. PAS hanya mahukan calon yang benar2 berwibawa, taat setia serta mampu sebagai calon. Faham?

      Sebenarnya TG Hj Abdul Hadi Awang sayangkan Pakatan Rakyat, tidak mahu jika ada calon yang dipilih nanti belot, khianat kepada rakyat. Macam sayangnya seorang ayah kepada anaknya. Tegas tapi sayang. ^^

      Delete
  12. https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/935365_10152285502249897_1064637878_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/602058_10152280953219897_1594684911_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/923265_10152280160434897_827759056_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/923217_10152280160509897_2070198580_n.jpg

    ReplyDelete
  13. nak hantar gamba.. tapi tak ade link macam mane bro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila emel: farto.east@gmail.com

      Delete
    2. saya dah hantar kt gmail bro.. harap dapat kongsi walau x brape menarik sangat.

      Delete
  14. assalammualaikum ,don't give advice ..fools won't take it. To anon 23/4/13 13.30.maybe u should read more of the quranic verse...just because u don't like the pakatan rakyat , doesn't meant that it is not good...vise versa the same goes to umno & barisan nasional.after all THEY are just human being ...not angels.AND HUMAN BEING MAKE MISTAKE.and i dare say a lots and lots of mistake have been done in the last 55 years....iqrak bismirabbikallazi khalak....READ...THEN KNOWLEDGE WILL BE YOUR GUIDANCE...

    ReplyDelete
  15. relax ar cai bee end..........panas ker.........kita minum dulu!

    ReplyDelete
  16. tolong update poster ni..hidup,hidup..hidup,zomba..

    http://www.mykmu.net/?p=29763

    ReplyDelete
  17. Assallammualaikum admin,
    menitik air mata saya melihat poster2 ini.. Ini kalilah!!! Allah huakbar!!

    ReplyDelete
  18. I loνed as much as you'll receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield this hike.

    Here is my web page :: debt consolidation loan

    ReplyDelete
  19. Woah! I'm really enjoying the template/theme of this blog. It's ѕimple, уet effеctive.
    Α lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between usability and appearance. I must say you've ԁone a supeгb job with thіs.
    In addіtion, the blog loads super quick
    for me on Internet explorег. Eхcellent Blοg!


    My site: unsecured debt consolidation loan

    ReplyDelete
  20. I am really enjoуing the theme/design of your wеbsіte.
    Dο you eveг run into anу broωѕer compatіbility iѕsues?
    A fеω of my blog readers haѵe
    сomplained about mу sіte not working correctly in Explorer but looκs great in Firefοx.
    Do уou have аnу idеаs
    to help fіx this prоblem?

    Here iѕ my webρage :: unsecured loan adverse credit

    ReplyDelete
  21. YA ALLAH Cantiknya Wallpaper.I LIKE IT.

    ReplyDelete
  22. wallpaper pas meme powerlah!ssemua ada makna.haha!umno mana ada buat macam ni!mereke tak inovatif.mereka cuma pornogratis.hehe!!

    ReplyDelete

Anda dialu-alukan untuk meninggalkan komen di bawah. InsyaAllah, jika ada sebarang persoalan dan perbincangan yang diutarakan, saya cuba jawab. InsyaAllah. Penggunaan "Anonymous" tidak digalakkan. Terima kasih. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL POPULAR SEPANJANG ZAMAN

ARTIKEL POPULAR BULANAN

ARTIKEL POPULAR MINGGUAN